Alhamdulillah........

Kekoklah pulak nak pegang budak kecik ni.......

Kakak sepupu dia  kata pada 12/12/12 nanti umur cik siti ni 2 tahun.....

ewah...dah boleh nak intai maklong, kaklong dan kak in kat belakang....

ish....tak berapa selesalah....terbersin2 cik siti....bila makmah dekat ngan dia....

pandai dah buka mata....

hai nama saya Fitrah Husna....

2.7 kg....

haaa......sudah dengar suara dia......

hwaaaa....ngantuklah......saya nak tido.....dah pergilah balik...dah nak senja ni.....

dah kenyang......

senyum.......dah baca doa tido lom.....

zzzzz.......oooooo.....zzzz

kena tido berdiri ke ni.....macam orang banjar la pulak.....

tido adalah agenda utama saya......

salam.....see you all tomorrow.....I want to tido....

zzzzzz..........

0 comments:

Pos Popular

Kenali diriku

Foto Saya
Seorang pencari ilmu kerana sesungguhnya terlalu luas IlmuMu ya Allah. Berikan aku minda yang sihat, untuk terus menimba ilmu di bumiMu ini.