Gagalkah aku!!!!

Tengok betul-betul....sakit ke malas.......

Kecewa rasanya bila kehadiran tidak 100%. Namun fikiran rasionalku berkata, 92% juga "A". Alangkah bagusnya kalau semua 100% dapat hadir. Nak buat apa sakitkan hati sendiri kalau memang mereka yang tidak hadir itu punya berbagai alasan. Memanglah kata-kata motivator terkenal Dr Shukri, "Orang Cemerlang mencari jalan, Orang yang Gagal mencari pelbagai ALASAN".

Kalau benar-benar sakit seperti demam dan lain-lain memanglah boleh diterima, tapi kalau memang malas, nak buat macam mana lagi. Memang MALAS TEGAR!!! Aku gagal menarik mereka untuk jadi RAJIN!!!!! Maafkan aku ye anak-anak muridku yang tidak berapa Rajin, namun cikgu cukup yakin dan percaya anda juga boleh berjaya dalam kehidupan anda. All the best!!!

0 comments:

Pos Popular

Kenali diriku

Foto Saya
Seorang pencari ilmu kerana sesungguhnya terlalu luas IlmuMu ya Allah. Berikan aku minda yang sihat, untuk terus menimba ilmu di bumiMu ini.