Cinta seorang perempuan, kekasih, tunang & isteri


Aku tersangat yakin bahawa jatuh bangunnya sebuah rumahtangga, semuanya terletak di tangan perempuan. Jika sekali seorang lelaki sudah melafazkan cintanya, jangan lagi dipersoal ape2, apatahlagi menaruh syak wasangka padanya. Jika ada orang kata, tak cemburu tandanya tak sayang, tapi pada aku cemburu itu menimbulkan seribu satu malapetaka yang tak terbayangkan.

Kalaupun dia cuba mencari cinta yang lain daripada kita, jangan dipersoalkan kerana dia telahpun terlebih dahulu memberikan cintanya pada kita. jadi yang kita perlu buat hanya jaga cinta itu. Hindari dari mendakwa-dakwi yang boleh menyebabkan dia rasa cukup bersalah, padahal dia telahpun melafaskan cintanya pada kita.

Jadi perempuan, kekasih, tunang dan isteri, ikhlaskan cinta kita pada manusia yang bernama lelaki, kekasih, tunang dan suami. cinta perempuan, kekasih, tunang dan isteri cuma ada 100%, tapi cinta lelaki walaupun sudah bergelar suami, boleh menjangkau 400%, itulah perbezaannya cinta perempuan dengan cinta lelaki.


0 comments:

Pos Popular

Kenali diriku

Foto Saya
Seorang pencari ilmu kerana sesungguhnya terlalu luas IlmuMu ya Allah. Berikan aku minda yang sihat, untuk terus menimba ilmu di bumiMu ini.