Hari Terakhir Seminar Kecemerlangan SPM 2010

Pelajar Islam T5 SMKIS mengikuti ceramah Cemerlang Pendidikan Islam yang disampaikan oleh Ustaz Zulkifli Ahmad di Dewan ASPURI.

Para pelajar memberikan tumpuan sepenuhnya kepada penceramah.

Gembira mengikuti Seminar Kecemerlangan SPM 2010

En. Theigarajah (gambar atas) , Guru Bahasa Tamil turut sama mengikuti ceramah cemerlang bahasa tamil yang disampaikan oleh e. y. theverajan (gambar bawah) dari smk tun mamat

Pelajar-pelajar India T5 yang hadir untuk mendengar ceramah cemerlang bahasa tamil.


Hari ni hari terakhir seminar kecemerlangan spm untuk budak2 t5. Hari ni budak2 islam ada ceramah cemerlang pendidikan islam oleh ustaz zulkifli ahmad di dewan aspuri dan budak2 yang amek bahasa tamil ada ceramah bahasa tamil oleh en y. theverajan dari smk tun mamat di bilik tayang. diorang dibenarkan rehat pukul 9.45 pagi kerana ceramah bermula jam 10 pagi hingga jam 12 tengahari. ceramah cemerlang bahasa cina je yang tak dapat dijalankan kerana penceramahnya tidak dapat ditemui hingga hari ini. sorilah pelajar2 yang amek bahasa cina. dudukje dalam kelas masing2 eh, nanti cikgu matapelajaran anda masuk seperti biasa mengikut jadual. jangan risu eh, gkmp bahasa anda sedang bertungkus-lumus mencari penceramah. insya allah sebelum tibanya peperiksaan spm pihak sekolah akan cuba memastikan penceramah ditemui. kita sama2lah berdoa eh.

0 comments:

Pos Popular

Kenali diriku

Foto Saya
Seorang pencari ilmu kerana sesungguhnya terlalu luas IlmuMu ya Allah. Berikan aku minda yang sihat, untuk terus menimba ilmu di bumiMu ini.