MINGGU JOM BERCINTA GAGAL!!!!!!!!!!!!!!!!

Sedih..... hwaaaaaa.......... gagal program aku. gagal mentarbiah anak-anak didikku. akukah gagal atau mereka yang gagal. aku cadangkan bercinta biar suci, tak siapa pun boleh menghalang dua insan nak bercinta, cuma biarlah cinta itu suci, tahu menjaga maruah diri dan tahu malu, bukan ikut nafsu melulu. aku cadangkan bercinta biar dengan ilmu, jangan jadi dungu, membiarkan diri diratah ulat bulu. hwaaa.... akukah yang gagal atau mereka yang sengal. tapi aku sangat pasti aku tidak gagal, yang gagal ialah mereka dan keluarga mereka. hwaaaaaa........ Tuhanku, kau peliharalah diriku dan anak didikku dari segala kemaksiatan dan segala godaan syaitan. Hah, syaitan yang salah rupanya, aku, mereka dan keluarga mereka tak bersalah langsung, yang salah ialah syaitan. Jom kita belasah itu syaitan. Hiiihhhh, geramnya aku kepada semua syaitan itu.

0 comments:

Pos Popular

Kenali diriku

Foto Saya
Seorang pencari ilmu kerana sesungguhnya terlalu luas IlmuMu ya Allah. Berikan aku minda yang sihat, untuk terus menimba ilmu di bumiMu ini.