KUALITI CEMERLANG VS KUANTITI CEMERLANG

16 baribulan kena bawa 10 orang budak kualiti cemerlang ke JPM, hari yang sama ada majlis restu untuk pelajar yang nak amek SPM tahun ni. kena kerat dua la gamaknya. kena minta tolong member. nanti aku tanya hazlin, masalah problemnya kena g pagi, budak-budak yang 10 orang tu dah dimaklumkan pun. dia orang tanya program ape cikgu. aku jawab nak tengok konsert. dah janji bas kul 7 pagi sebab daftar kat jabatan kul 7.30 pagi. tapi program mula kul 8. lewat sikit bertolak boleh la kot. janji boleh sampai sebelum kul 8 pagi. set. nanti tanya hazlin.

17 haribulan kena bawa 10 orang pelajar kuantiti cemerlang pulak. Seorang pelajar datang tanya, cikgu kesian diaorang masuk kumpulan kuantiti, kitaorang kumpulan kualiti. Dalam hati aku, belagaknya si mamat ni. aku kata, sama je. Hujung dia cemerlang......

Pos Popular

Kenali diriku

Foto Saya
Seorang pencari ilmu kerana sesungguhnya terlalu luas IlmuMu ya Allah. Berikan aku minda yang sihat, untuk terus menimba ilmu di bumiMu ini.